نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و آرژانتین(۷ خرداد ۱۴۰۳)| باخت میلی‌متری ایران مربی تیم ملی فوتسال افغانستان: شانس صعود داریم اوسمار جواب نکونام را نمی دهد دو ایجنت مانع ادامه کار اوسمار با پرسپولیس عدم استقبال اوسمار از حضور مهمانان در تمرین پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و سویا| پایان قشنگ ژاوی شانس بیشتر قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر | احتمال مسجل شدن قهرمانی سرخ‌پوشان در هفته بیست و نهم قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال انجام شد | مسیری آسان برای شاگردان شمسایی پخش زنده بازی ایران و آرژانتین در لیگ ملت‌های والیبال + تماشای آنلاین نکونام: برادران حیدری جدول لیگ را عوض کردند دومین پیروزی شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا سید حسین حسینی: هواداران بیایند تا صدر را پس بگیریم ملی‌پوش مشهدی فوتسال بانوان: مسابقات آسیا غیرقابل پیش‌بینی است فتح‌الله‌زاده: بعضی داوران روی علایق رنگی سوت می‌زنند نورمحمدی: بعضی تیم‌ها گل می‌زنند، بعضی تیم‌ها حرف می‌زنند جباری: امیدوارم استقلال قهرمان شود| همه پیشکسوتان پشت استقلال هستند جلالی: برای تیم امید سراغ گزینه‌های باتجربه می‌رویم نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

حسن‌زاده: بازیکنان با تمرکز و کم‌اشتباه ظاهر شوند دست‌پر از اصفهان بازمی‌گردیم

  • کد خبر: ۱۸۸۸۲۳
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶
حسن‌زاده: بازیکنان با تمرکز و کم‌اشتباه ظاهر شوند دست‌پر از اصفهان بازمی‌گردیم
سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: اگر بازیکنانم با تمرکز و کم‌اشتباه ظاهر شوند امیدوار خواهیم بود تا دست پر از دیدار با گیتی پسند به مشهد بازگردیم.

محسن حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص دیدار آتی تیمش در هفته نهم لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی‌پسند اصفهان گفت: شرایط روحی و انگیزه‌ای خوبی داریم، اما متاسفانه ۲ تا ۳ هفته است که ویروس آنفولانزا وارد تیم ما شده و چند نفر از بازیکنان را درگیر کرده که سعی کرده‌ایم آنان را با دارو و درمان به بازی برسانیم.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی افغانستان را کماکان در اختیار نداریم که این موضوع تیم ما را دچار مشکل می‌کند. ۳ نفر از بازیکنان نیز درگیر بیماری هستند. وحید ندری ۲ هفته است که با تیم تمرین ندارد که به دلیل محدودیت بازیکن او را به اصفهان فراخواندیم، اما بازیکنان شرایط روحی و روانی خوبی دارند و برای این بازی آماده هستند.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در خصوص شرایط گیتی‌پسند گفت: گیتی‌پسند نیاز به تعریف ندارد. پرهزینه‌ترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود و ۶ تا ۷ بازیکن ملی‌پوش دارد. قطعا بازی در زمین گیتی‌پسند سخت است و ما هم پیش‌بینی یک بازی سخت را در این دیدار داشته‌ایم.

حسن‌زاده یادآور شد: در سوی مقابل ما نیز بازیکنان توانمند و باتجربه و جوان خوبی داریم. اگر بازیکنانم با تمرکز و کم‌اشتباه ظاهر شوند امیدوار خواهیم بود تا دست پر از اصفهان به مشهد بازگردیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->